sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Elämäntaiteilijaelämää

SYDÄMEN ASIAT /KOTILIESI:

AJATTELEN enemmän kuin haluaisin. Haluaisin oppia olemaan enemmän ajattelematta. Ainakin ajoittain.

EN PÄRJÄÄ monessakaan asiassa, jos vertailisin itseäni mestareihin. Kun vertaan itseäni itseeni, pärjään oikein hyvin.

UNELMISSANI on paljon sitä, mitä minulla jo on, mutta ehken enemmän. Jotain vähän vähemmän. Jotain uutta ja ihmeellistä. Ellei peräti ihmeellisen ihanaa. Yritän olla suorittamatta unelmointia. Olen sallimassa itselleni unelmoinnin vapauden. Että unelmat saavat olla kuin unelmia.

HARRASTAN hyvältä tuntuvia asioita. Aina kun hyvältä tuntuu. Niin kauan kuin hyvältä tuntuu, mutten kauempaa. Sallin entisistä hyvistä luopumisen. En estä itseäni toivomasta uusia hyvältä tuntuvia asioita. Sellaisiakin, joista en vielä tiedä mitään. Enkä sitä, miten ne tuntuvat hyvältä.

LEMPIESINEENI ympäröivät minua. Löydän uusia lempiesineitä. Nykyään myös kirppareilta. Joista voi tehdä lempiesinelöytöjä muutamalla eurolla. Uusi minäni tykkää piipahtaa kirppareilla saamassa mielihyvää minun silmissäni kauniista esineistä.

JOKA PÄIVÄ kiitän elämää. Sen tarjoiluista. Tästä omimmasta elämästäni, jota en vaihtaisi kenenkään kanssa.

HALUAISIN tietää, mitä elämältä haluaisin. Että sen saisin. Tietäminen on niin vaikeaa. Mieluummin vain odottelen, mitä tuleman pitää. Ja olen valmiina tarraamaan kiinni heti, kun tajuan kohdanneeni sen, mitä haluan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti