perjantai 14. lokakuuta 2011

Aamun rakastajatar

Rakastan aamua.
Rakastan aamua pitkään. Aamun hitaus viettelee minut.
Rakastan aamua kiihkeästi enkä edes huomaa. Unohdun olemaan aamussa.
Rakastan aamua vimmatusti, kuuroin korvin niin pitkään, ettei mitään muuta. Antaudun aamulle.
Olen aamun rakastajatar.

Rakastan aamua, kun tajuntaani raottuu hiusmurtumanmittainen kuultava aukeama.
Rakastan aamua heti huomattuani sen.
Rakastan aamua sitä enemmän, mitä aiemmin siihen havahdun.
Rakastan aamua sitä uskollisemmin, mitä vähemmän se minulta vaatii.
Aamu on minun rakastajani.

Aamu rakastaa minun haaveitani.
Aamu antaa minulle kaiken.
Aamu tuntee kaikki kysymykset, kirkastaa vastaukset kuuluvalla äänellä, niin hiljaa, että se on täysin selvää.
Aamu on minun.
Aamu ja minä.
Aamuminä.
Rakkaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti