perjantai 6. tammikuuta 2012

Käyttöohje vuodelle 2012

Kohotan maljan Ajatuksen Voimalle!

1. Saan sen, mitä olen valmis vastaanottamaan.
2. Päästäkseni sinne, minne olen matkalla, minun täytyy jatkaa matkaa.
3. Lakkaan ajattelemasta, että minulla tulisi olla jokin syy kaikkeen, mitä teen. Minä voin tehdä, mitä päätän, vain sen vuoksi, että haluan tehdä sitä.
4. Olen mikä olen ja sanon mitä tunnen, koska siitä häiriintyvillä ei ole väliä ja tärkeät ihmiset eivät pane pahakseen.
5. En turmele sitä, mikä minulla on, haluamalla sitä, mitä ei ole, ja muistan sen, että mitä minulla on nyt, oli kerran niiden asioiden joukossa, joista vain uneksin.
6. Mihinkään menemisen arvoiseen paikkaan ei ole helppoa tietä.
7. Ihminen saa aina enemmän kuin tahtoo.

Kohotan toisen maljan Sattumalle!

'Vaunuissa istuivat Portugalin kuningas Juhana Kolmas ja hänen valtiosihteerinsä Pero de Alcacora Camero, jota tuskin tapaamme enää, tai mistä sen tietää, elämä kun nauraa ennustuksille, panee sanoja sinne minne kuvittelemme pelkkää hiljaisuutta, ja järjestää äkillisiä paluita kun ajattelimme, ettemme näe enää toisiamme.'
(Jose Saramago: Elefantin matka)

Kohotan maljan Elämälle!

8. Mikään ei ole ikuista, jos ei onni, niin ei onnettomuuskaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti